رئیس مجمع خیرین ورزشی استان اردبیل گفت: نباید با اهمال و بی‌توجهی از کنار سرمایه‌های جاودانه و پیشکسوتان صاحب نام عبور کرد چرا که آنها به تکریم و احترام بیشتر نیاز دارند.
کد خبر: ۳۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمصام حیدری صبح امروز در جلسه مجمع خیرین ورزشی در اردبیل اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ورزشکار امروز ما باید بدانند که اگر ریشه پهلوانی و قهرمانی پابرجاست به خاطر غیرت و شجاعت نسل گذشته است که امروز در قالب پیشکسوتان و افراد باتجربه ورزشی نیاز به تکریم و احترام دارند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان امر به ویژه ورزش و جوانان نسبت به حوزه پیشکسوتان گفت: امروز حتی ورزش و جوانان ما از پیشکسوتانی همچون چمن‌آرا و خاکپور که برای ورزش این خطه سال‌های مدیدی تلاش کرده‌اند بی‌خبر بوده و احوالی از آنها نمی‌پرسند.

رئیس مجمع خیرین ورزشی استان اردبیل یادآور شد: ما تا زمانی که به بزرگان و پیشکسوتان خود بها ندهیم نمی‌توانیم برای نسل آینده صبحت از اخلاق‌، مروت و مردانگی داشته باشیم چرا که امروز همه به تقویت روحیه جوانمردی و رشادت بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم.

حیدری با اشاره به شکل‌گیری مجمع خیرین ورزشی استان اردبیل افزود: ما هیچ انتظاری از مسئولان نداریم و فقط خواسته ما این است که به حرمت پیشکسوتان قطعه زمینی را به ما اختصاص دهند تا با کمک خیرین بتوانیم مجموعه ورزشی در شان این پیشکسوتان احداث کنیم تا علاوه بر جوانان و نوجوانان افراد باتجربه نیز در کنار آنها در تامین نشاط و سلامتی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در تشکیل مجمع خیرین است به طوری که سعی‌مان بر این است تا با جذب خیرین بتوانیم در زمینه جذب خیرین برای ساخت و توسعه فضاهای ورزشی موفق عمل کرده و مجمعی همچون مجمع خیرین مدرسه‌ساز موفق و شایسته را شاهد و ناظر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع خیرین ورزشی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: استان اردبیل با توجه به اینکه دومین استان کشور در تشکیل این مجمع است بتواند موفق در این حوزه عمل کرده و با تلاش مجموعه ورزش و جوانان و دیگر دست‌اندرکاران نسبت به فعال نگه داشتن این مجموعه همتی راستین داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار