استاندار اردبیل :
استاندار اردبیل گفت: نه فقط در گفتار بلکه همه باید در عمل خدمتگزار جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا باشیم.
کد خبر: ۳۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 23 May 2015

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته و خانواده های معظم شهدای فتح خرمشهر در سالن ولایت اردبیل افزود: تنها تشکر زبانی و گفتاری در تقدیر از جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا کفایت نمی کند بلکه همه باید در مقام عمل از این بزرگان قدردانی کنیم چون آنها در زمانهای بسیار سخت با اخلاص امتحان خود را نسبت به کشور و مردم پس داده اند.

وی بیان کرد: رزمندگان و جانبازان تمام دارو ندار خود را در روزهای سخت و سرنوشت ساز در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ماست که در عمل اخلاص و ارادت خود را به این قهرمانان نشان دهیم.

خدابخش اضافه کرد: در هر دستگاه و اداره که به جانبازان و رزمندگان بها و ارزش داده شده، آن مجموعه موفق عمل کرده چون این عزیزان برکت را با خود به ارمغان می آورند .

وی اضافه کرد: من در استانداری در طول دوره مسئولیت 5/1 ساله خود 15 نفر از جانبازان و رزمندگان بازنشسته را دوباره به مجموعه استانداری برگرداندم.

استانداراردبیل اظهار کرد: وقتی ما می گوئیم جانبازان ورزمندگان و خانواده های شهدا الگو، اسوه، تاج سر و قهرمانان ما هستند باید به همان مقدار در عمل برای این قشر عزیز ارزش قائل شویم و انتظار از مدیران استان این است که در عمل شان و منزلت آنها را نگه دارند.

وی زحمات خانواده های جانبازان را کمتر از خود جانبازان و ایثارگران ندانست و گفت: ای کاش اکثر جامعه می دانست خانواده های جانبازان با چه صبوری و برزگی و بدون منت از این عزیزان مراقبت می کنند.

خدابخش با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: آزاد سازی خرمشهرنقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که در اوج قدرت رژیم بعثی صدام فرزندان و رزمندگان ما رشادتهای بی نظیری آفریدند و دنیا را مات و مبهوت کردند به طوری که حضرت امام(ه) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هم در این مراسم گفت: خرمشهر فرهنگ نامه و حدیث مقاومت دلیر مردان و سند افتخار ملت بزرگ ایران است.

علی منصور لکورج افزود: در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس رزمندگان استان اردبیل با تقدیم 83 شهید رشادتها و افتخارات بزرگی در آزاد سازی خرمشهر آفریدند.

وی اظهار کرد: امروز پیام جانبازان این است که ما با عزت دستهای خود را هدیه دادیم تا شیوه دست ذلت دادن با شیطان بزرگ و حکومتهای ظالم برای همیشه منسوخ شود ما پاهای خود را هدیه دادیم تا شیوه پایداری و پایمردی را در راه حق و حقیقت به دنیا نشان دهیم.

شعر خوانی، خاطره گویی و اهدای لوح تقدیر به جانبازان شاغل و بازنشسته و خانواده های معظم شهدای فتح خرمشهر پایان بخش این مراسم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار