مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری یزد با اشاره به اینکه دولت در زمینه ایجاد کارآفرینی و طرح های درآمدزایی برنامه های خوبی دارد از اجرای طرح بسته های حمایتی به روستائیان و عشایر این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 12 February 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد یارمند افزود: دولت در سال اقتصاد مقاومتی با ایجاد و زمینه سازی فعالیتهای تولیدی و افزایش انگیزه کارآفرینی اقدامات خوبی را در حمایت از تولیدات روستاییان اجرایی کرده است.
وی یادآور شد: برگزاری جشنواره ها و برنامه های روستایی و عشایری گام مهمی در راستای انگیزه افزایی به روستائیان و عشایر و ایجاد روحیه خودباوری به روستائیان و عشایر است.
این مسئول تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی و حفظ منابع اقتصادی از مهمترین رویکردها در روستاهاست و مردم باید با مشارکت و سرمایه گذاری در روستاها سهیم باشند.
یارمند تاکید کرد: دولت طرح بسته های حمایتی از روستائیان و عشایر را اجرایی کرده است که با اختصاص این بسته ها روستاییان می توانند ضمن ایجاد اشتغال و کارآفرینی درآمدزایی و تولیدات خاص روستایی را نیز به همراه داشته باشند.
وی اظهار کرد: با دعوت سرمایه گذار به روستاها ، روستاییان می توانند ضمن اینکه در تولید نقش پررنگی داشته باشند در سرمایه گذاری های انجام شده در روستا نیز سهیم شوند.
بخش مرکزی خاتم از 17 دهیاری و 20 شورای اسلامی برخوردار است. این شهرستان با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار