رئیس پلیس‌راه کرمانشاه:
رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اشاره به حضور 81 تیم از پلیس‌راه استان در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها و راه‌های موصلاتی استان، گفت: نیروهای پلیس‌راه در گردنه‌های برف‌گیر قلاجه، مله‌ماس و بیدسرخ حضوری فعال دارند.
کد خبر: ۳۷۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 11 February 2017
فضل‌الله شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هم‌اکنون 81 تیم از پلیس‌راه استان در راهدارخانه‌ها و گردنه‌ها حضور دارند و راه‌های موصلاتی استان را رصد می‌کنند.
وی با بیان اینکه در حال‌ حاضر تردد در محورهای موصلاتی بدون زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است، گفت: هم‌اکنون انسداد مسیر در محورها و مسیرهای استان کرمانشاه نداریم.
رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با بیان اینکه همکاران به‌صورت شبانه‌روزی در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای پلیس‌راه در گردنه‌های برف‌گیر قلاجه، مله‌ماس و بیدسرخ حضور فعال دارند.
این مسؤول با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص ورود سامانه‌ا‌ی ناپایدار از فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری که جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی ساعات سبب بارش باران و برف در سطح استان می‌شود، گفت: رانندگان در این روزها از سفرهای غیر‌ضروری خودداری کنند.
شیری از رانندگان خواست قبل از سفر از ایمنی سفر مطمئن باشند و ادامه داد: مسافران قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها از طریق تماس با مرکز راه پلیس‌راه استان، اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی یادآور شد: رانندگان با همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بررسی کردن وسایل گرمایشی، همراه داشتن مقداری مواد خوراکی و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی می‌توانند سفری ایمن داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار