امام جمعه چرداول با تشکر از حضور و مشارکت بی نظیر مردم در 22 بهمن تاکید کرد: پیوند مردم با انقلاب و رهبری ریشه ای عمیق دارد و ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.
کد خبر: ۳۷۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهر سرابله اظهار کرد: دهه فجر ثمره خون هزاران شهید و سال ها مقاومت جوانان تحت فرامین امام راحل برابر رژیم طاغوت است.
 
وی افزود: روز 22 بهمن آیینه تمام نمای عشق و دلدادگی مردم به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه است و گذر زمان و توطئه‌ های دشمنان هیچ وقت خللی در اراده این ملت بصیر و آگاه وارد نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام امرایی با تشکر از حضور و مشارکت بی نظیر مردم در 22 بهمن تاکید کرد: پیوند مردم با انقلاب و رهبری ریشه ای عمیق دارد و ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.
 
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز به فرا رسیدن دهه شهادت دختر یگانه پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و یادآور شد: حضرت فاطمه (ص) حلقه وصل نبوت و امامت بود و این بانوی گرامی در راه دفاع از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند.
 
حجت الاسلام امرایی اضافه کرد: حضرت زهرا (س) جایگاه ویژه و والایی در اسلام دارد و الگویی مناسب، اسوه ای حسنه در تعلیم و تربیت و دفاع از حریم ولایت هستند.
 
وی به فرا رسیدن سالروز تحریم تنباکو اشاره و آن را نشانگر جایگاه ویژه مرجعیت دانست و گفت: در آن زمان با فتوای مرجعیت بزرگ، انگلستان به زانو در آمد.
 
به گفته وی، با نگاهی به تاریخ گذشته و حاضر ایران در می یابیم مادامی که ملت همواره پشتیبان و پشت سر مرجعیت و ولایت فقیه بوده اند، خواری و ذلت دشمنان را شاهد بوده ایم.
 
خطیب جمعه چرداول به دیدار پرسنل نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب و سخنان حکیمانه معظم له نیز اشاره کرد و گفت: فتنه ها و جنگ های داخلی در دنیا بویژه خاورمیانه دستاورد سیاست‌ها و دخالت های آمریکاست و چهره واقعی آمریکا امروز با سیاست ها و حرکات ترامپ بیش از همیشه نشان داده می شود.
 
حجت الاسلام امرایی افزود: در این دیدار رهبر حکیم انقلاب فرمودند رئیس جمهور تازه آمریکا چهره واقعی و خوی و خصلت دستگاه حاکمه این کشور را به جهان نشان داد و آن را علنی و عریان کرد.
 
امام جمعه چرداول اظهار کرد: وحدت، همدلی و ولایتمداری سد محکمی در برابر دشمنان است و باید از این موضوع کلیدی هیچ وقت غافل نباشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار