شمس اللهی گفت؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای اجرای طرح گاز رسانی به 5 روستای مهران در مجموع 170 میلیارد ریال از محل اعتبارات این شرکت هزینه شده است.
کد خبر: ۳۷۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس الهی با بیان اینکه با اجرای این طرح 2 هزار و 500 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند، افزود: ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان مهران تا پیش از اجرای این طرح تنها 12 درصد بود که اکنون به 99 درصد رسیده است.
 
 وی تاکید کرد: برای اجرای این طرح 30 کیلومتر خطوط تغذیه و 90 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و یک هزار و 870 علمک نیز در این روستاها نصب شده تا مورد استفاده مشترکان قرار گیرد.
 
 شمس الهی یادآور شد: در مناطق شهری مهران نیز ضریب نفوذ 100 درصد است و 200 کیلومتر خطوط تغذیه اجرا شده و چهار هزار انشعاب واگذار و چهار هزار و 500 مشترک نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.
 
 به گزارش تابناک ایلام، محمد رضا مروارید استاندار ایلام، سلام امینی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی، حسین کلانتری معاون سیاسی، امنیتی استاندار، مراد ناصری فرماندار و دیگر مدیران اجرایی استان ایلام و شهرستان مهران با حضور در مزار شهدای این شهرستان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار