رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: ملت ایران در این 38 سال با حضور در عرصه های مختلف دفاع از نظام ثابت کرده اند که جمهوری اسلامی یکی از نظام های مردمی جهان است.
کد خبر: ۳۷۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 07 February 2017
راهپیمایی 22 بهمن نماد عشق و علاقه ملت ایران به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: ملت ایران در این 38 سال با حضور در عرصه های مختلف دفاع از نظام ثابت کرده اند که جمهوری اسلامی یکی از نظام های مردمی جهان است.
 
وی افزود: ایران اسلامی امروز در شرایط ویژه و حساسی از حیات سیاسی خود قرار دارد بر این اساس حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: ملت ایران با درک شرایط حساس کنونی و حضور حماسی در راهپیمایی بهمن 22 امسال با دیگر به جهانیان به ویژه دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که از آرمان های والای نظام و انقلاب دست نخواهند کشید.
 
حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اجرای جشن های فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان یادآور شد: ویژه برنامه ها و آیین های فجر انقلاب از نخستین روز آغاز این دهه همچنان با شکوه و با مشارکت بالا و حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.
 
رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: تمهیدهای لازم برای برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در روز جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف استان ایلام اندیشیده شده است.
 
وی از همه مردم و گروه های سیاسی دعوت کرد با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.
 
راهپیمایی 22 بهمن ایلام بر اساس برنامه ریزی ها ساعت 10 صبح روز جمعه از میدان 22 بهمن آغاز و تا مصلی این شهر محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار