به مناسبت دهه مبارک فجر:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 3طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار 5 میلیاردو 470 میلیون ریال با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولین افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 07 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک؛یاور محمدی در آیین افتتاح طرح ها افزود: این طرح ها شامل 2 طرح مجتمع آبرسانی در روستاهای لنجاب و باغله علیا با بهره مندی تعداد 420  نفر از آب شرب سالم و بهداشتی و راه اندازی طرح خانه هلال در روستای آگاه علیا  می باشد.
وی همچنین در آیین افتتاح خانه  هلال روستای آگاه علیا با اشاره به وقوع حوادث غیر مترقبه از قبیل زلزله، سیل، تصادفات و... آمادگی و حساسیت  تمامی افراد جامعه را برای جلوگیری از وقوع و مقابله با خسارت های ناشی از حوادث مورد تاکید قرارداد.
فرماندار سنقرو کلیایی نقش مردم را در قبل از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه بسیارموثر دانست و گفت: آمادگی مردم موجب نجات جان بسیاری از افراد آسیب دیده در حوادث و بحرانها خواهد شدو لازمه این کار، آموزش و ایجاد احساس مسئولیت در افراد جامعه است.
محمدی اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید برای احداث پروژه های مختلف درحوزه احداث مجتمع های آبرسانی  130 میلیارد ریال برای احداث مجتمع های نجف آباد، آگاه، هفت آشیان، بشیر آباد و کشکمیر و سایر خدمات آبرسانی هزینه شده است
وی گفت: از مجموع 212 روستا تعداد 177 روستا از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردارند که از این تعداد 56 روستا با اینکه مشکل آب ندارند ولی تحت پوشش آب و فاضلاب قرار نگرفته اند و در حال حاضر هم تعداد 35 روستای سنقر وکلیایی مشکل کمبود آب دارند و در مواقع خشکسالی برای تأمین آب آن ها مشکل جدی وجود دارد که رفع مشکل آب این روستاها نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته است.
سرکشی از خانواده شهید صید علی قبادی در روستای آگاه علیا از دیگر برنامه های امروز دهه مبارک فجر در سنقرو کلیایی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار