کد خبر: ۳۷۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک یزد، خیران اردکانی 29 میلیارد و 670 میلیون ریال در طرح های مختلف مشارکتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در 10 ماهه امسال کمک کردند.
کمیته امداد با ایجاد طرح های مختلف مشارکتی زمینه مشارکت و همراهی نیکوکاران را برای کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه را فراهم کرده است.
 
یدالله مروتی، مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه در دین مبین اسلام سفارش های فراوانی در خصوص کمک به محرومان شده است افزود: طی 10 ماهه نخست امسال مردم خداجوی شهرستان اردکان بیش از چهار میلیارد و 590 میلیون ریال در قالب صدقات، بیش از سه میلیارد و 90 میلیون ریال از در طرح اکرام ایتام، 929میلیون ریال در زمینه اطعام نیازمندان، بیش از 777 میلیون ریال به صورت فطریه عام و سادات و کفاره عمد و غیر عمد، بیش از 901 میلیون ریال در قالب طرح محسنین، افزون بر 11 میلیارد و 499 میلیون ریال زکات مستحب ( شجره طیبه) و هفت میلیارد و 884 میلیون ریال در سایر طرح های مشارکتی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت شهرستان اردکان کمک شد.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه تعداد 817 خانواده تحت حمایت این نهاد هستند، خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد ۸۹ یتیم از حمایت 825 حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و تعداد 385 خیر اردکانی نیز در طرح محسنین( حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم) با این نهاد همکاری می کنند وحمایت مادی و معنوی 87 خانوار نیازمند را بر عهده دارند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، وی با بیان اینکه مردم خداجوی شهرستان اردکان در بیش از ۴۵ طرح مشارکتی این نهاد همکاری دارند، یادآورشد: طرح های اکرام ایتام، محسنین(حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم)،صدقات، زکات، اطعام، کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، مفتاح الجنه(بازدید مسئولان از منازل مددجویان)، جشن نیکوکاری و عاطفه ها، شوق زیارت( مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی)، رضوان( کمک به احداث منزل مددجویان)، فطریه و کفاره، نذر قربانی، عقیقه از جمله این طرح های مشارکتی است.
شایسته ذکر است خیران اردکانی 29 میلیارد و 670 میلیون ریال در طرح های مختلف مشارکتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان  در10 ماهه امسال کمک کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار