معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: طرح های بسیار مهمی در حوزه زیربنایی، آموزشی و آبادانی ملکشاهی راه اندازی شده و یا در دست اقدام است که نشان می دهد این ملکشاهی روی مدار توسعه قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 04 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حشمت اله عسکری روز شنبه در حاشیه راه اندازی طرح های دهه فجر ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار مهم و خوبی در حوزه های کشاورزی، توسعه باغ ها و دامپروری برخوردار است که با توسعه هر چه بیشتر آنها می توان شاهد جهش اقتصادی در این منطقه بود.


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام افزود: طرح های مناسبی در حوزه زیربنایی از جمله راه، آموزش و بهداشت در ملکشاهی در دست اقدام و یا بهره برداری است که نوید بخش افق روشنی برای توسعه این شهرستان تازه تاسیس است.


فرماندار ملکشاهی نیز گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 30 طرح با اعتبار 140 میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمران شهری، آموزش، راه و کشاورزی راه اندازی و یا کلنگ زنی می شود.


اسد قاسمی افزود: پروژه های مهمی نیز از جمله خط انتقال آب آشامیدنی از سد ایلام به شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر، احداث دی کلینیک تخصصی، پروژه های راه سازی و واریانت جاده ای و گاز رسانی به روستاهای شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها روند توسعه ملکشاهی جهش بزرگی پیدا خواهد کرد.


همزمان با سفر معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام پروژه المان یادمان شهدای گمنام با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


این پروژه در محوطه ای به گستره 300 متر مربع احداث شده است.


همچنین با حضور عسگری کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه محله گلان شهر ارکواز به زمین زده شد.


اعتبار کلی این پروژه 26 میلیارد ریال است که در زمینی به گستره 1551 متر مربع در مدت 2 سال با همکاری بنیاد برکت ساخته خواهد شد.


امروز در آیین دیگری پروژه روکش آسفالت مسیر ملکشاهی به میمه به طول 16 کیلومتر با اعتبار 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار