فرماندار اردبیل گفت: گوشت قرمز و مرغ منجمد به حد کافی در اردیل ذخیره سازی شده و محدودیتی در عرضه آنها وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 20 May 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اردبیل ، جواد زنجانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ منجمد تلاش می شود و فروشگاه های عمومی و سایر ارگان ها و سازمان ها هر میزان تقاضا داشته باشند محدودیتی در زمینه عرضه این محصولات نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: امسال 31 میلیون و 180 هزار قطعه در 20 واحد تولیدی جوجه ریزی شده و پیش بینی می شود خرداد و تیر ماه نیز 300 هزار قطعه جوجه ریزی در 23 واحد مرغداری انجام شود که از نظر تولید 10 درصد افزایش نشان می دهد که با این روند مشکلی در تهیه گوشت مرغ وجود نخواهد داشت.

زنجانی همچنین به تهیه سایر کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و افزود: برنج و سایر کالاهای اساسی به اندازه کافی خریداری و ذخیره شده و شرکت های تعاونی به ویژه در بخش ها و روستاها می توانند از اداره غله آن را برای توزیع تهیه کنند.

فرماندار اردبیل از اجرای طرح ضیافت در ماه رمضان خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی نیز برپا شده و طرح ویژه اصناف ، نظارت و بازرسی اجرا می شود.

وی تامین امنیت و بهداشت غذایی مردم را مهم دانست و افزود: نظارت های بهداشتی و تعزیراتی با همکاری دستگاه های متولی و تشکیل گروه های تلفیقی نظارت بر عرضه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی اجرا شده و این روند در تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار