شهرداربیرجند :
شهردار بیرجند، گفت: نیروهای خدماتی شهرداری بیرجند از دیروز جمعه ساعت 16 تاکنون در معابر شهر خدمت رسانی می کنند و عملیات برفروبی هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 04 February 2017
عباسعلی مدیح افزود: از همان لحظه آغاز بارش برف، 150 نیروی خدماتی شهرداری با 25 دستگاه خودروی سبک و 24 دستگاه خودروی سنگین از جمله گریدر، برف روب و جرثقیل، خدمت رسانی در معابر شهری را آغاز کردند.
به گفته وی با توجه به اینکه شهرداری بیرجند برای مقابله با شرایط بحرانی مانند برف 500 تن شن و نمک را دپو کرده بود، در عملیات های برفروبی در نقاط مختلف شهر، صد ها تن شن و نمک مصرف شده است.
 مدیح اظهار کرد: در این مدت سازمان پارک ها و فضای سبز و آتش نشانی هم وارد عملیات خدمت رسانی شدند که آتش نشانی بیرجند با 25 دستگاه خودرو و 65 نیرو و همچنین سازمان پارک ها و فضای سبز با 30 نیرو هم اکنون در کنار نیروهای شهرداری مشغول به خدمت هستند.
وی همچنین با توجه به یخبندان معابر عمومی از تمامی شهرندان خواست تا در رفت و آمد های شهری با احتیاط حرکت کنند.
بارش برف بعد از ظهر روز دیروز( جمعه) در شهر بیرجند و ادامه آن تا اوایل شب، موجب لغزندگی معابر عمومی شد که برخی از شهروندان دچار حادثه و راهی بیمارستان شدند.
اورژانش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شهروندان خواست به دلیل لغزندگی جاده ها از رفت و آمد خودداری کنند.
همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد معابر شهر بیرجند یخبندان و لغزنده است و تلاش ماموران شهرداری برای پاکسازی معابر ادامه دارد و در برخی از معابر شهر تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار