در سومین روز از جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه؛
کرمانشاه- همزمان با سومین روزجشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه ۴ فیلم « بن بست وثوق»،«سوفی و دیوانه»، «یادم تو را فراموش» و« ترومای سرخ» به روی پرده سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه می روند.
کد خبر: ۳۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمد جواد قبادپور، مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران ۴ فیلم «بن بست وثوق»، «سوفی و دیوانه»، «یادم تو را فراموش» و «ترومای سرخ» طی سومین روز از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: ۴ فیلم مذکور- که ۲ فیلم آن مجددا اکران می شود- امروز شنبه ۱۶ بهمن به روی پرده سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه خواهند رفت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: «بن بست وثوق» به نویسندگی و کارگردانی «حمید کاویانی» امروز راس ساعت ۱۷ و ۲۱ به روی پرده سینما فرهنگ خواهد رفت.

وی از اکران «ترومای سرخ(تقصیر من نیست)» به نویسندگی و کارگردانی «اسماعیل میهن دوست» راس ساعت ۱۹ امروز در سینما فرهنگ خبر داد و گفت: «یادم تورا فراموش» نیز نوشته پیمان عباسی است که کارگردانی آن را «علی عطشانی» عهده دار است و علاوه بر روز گذشته، امروز نیز راس ساعت ۱۹ در سینما آزادی کرمانشاه اکران می شود.

قبادپور افزود: هم چنین «ترومای سرخ(تقصیر من نیست)» راس ساعت ۱۷ امروز به روی پرده سینما آزادی خواهد رفت و «سوفی و دیوانه» نیز - که «مهدی کرم پور» و «مهدی سجاده چی» نوشته اند و کارگردانی آن را «مهدی کرم پور» به عهده دارد- امروز و برای دومین روز راس ساعت ۲۱ در سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار