معاون حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ما در دو ماه اخیر توانستیم 11 آبگرم استان اردبیل را تعمیر و بهسازی کنیم تا امکان استفاده بهداشتی و مناسب‌تر از این آب‌های گرم برای هموطنانمان فراهم آید.
کد خبر: ۳۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 20 May 2015

بهروز محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گردشگری و تابستان ما موضوع بهداشتی شدن آب‌های گرم و ارائه خدمات به مردم را به عنوان یک ضرورت با همکاری دستگاه‌های ذیربط هدف‌گذاری کردیم و سعی‌مان بر این است با نظارت‌های مستمر بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

وی افزود:‌ از اسفند ماه سال گذشته تعمیرات، بهسازی و زیباسازی آب‌های گرم را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده شد به‌طوری که شرکت آب منطقه‌ای با مشارکت سایر نهادها سعی کرده تا با اعتبار 4.5 میلیارد تومان کل 11 آبگرم تحت پوشش این شرکت را تعمیر کرده و بازسازی کند.

معاون حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل یادآور شد: این آب‌های گرم شامل گاومیش گلی، سردابه، پهنلو، پش باجیلار، قینرجه، شابیل و آب‌های گرم گیوی بوده که در مدت دو ماه اخیر تعمیر، بازسازی و بهسازی شده‌اند.

محمدی بهداشتی کردن آب‌های گرم را به عنوان یک ضرورت در ایجاد رضایت‌مندی مردم و گردشگران یادآور شد و گفت: ما با فعال کردن اکیپ نظارتی با همکاری سایر نهادها در روزهای پنج‌شنبه سعی داریم تا در بازدیدهایی که انجام می‌دهیم موارد نقص و کمبود را در حوزه بهداشتی و ارائه سرویس به مردم احصا کرده و در قالب چک لیست در اختیار پیمانکاران قرار دهیم.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: اگر این نواقص برطرف نشود قطعا با اخطارهایی که خواهیم داد سعی‌مان بر این خواهد بود تا نسبت به رفع این نواقصات خودمان دست به کار شده و در حد وسع و توان بخشی از مشکلات را نیز مرتفع کنیم چراکه قابل قبول نیست یک مجموعه آبگرم دارای نقص و کوتاهی آشکار در این حوزه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار