مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تدوین سند جامع ورزش را از نیازهای ضروری استان یزد دانست.
کد خبر: ۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 20 May 2015
به گزارش تابناک یزد، هفتمین نشست کارگروه تدوین برنامه راهبردی ورزش استان یزد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و هدایت شرف الدینی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل ، محمدحسن پیمان فر و شهین اسلامی رئیس و دبیر کارگروه تدوین برنامه و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سند توسعه ورزش استان یزدبه منظور داشتن چشم اندازی روشن و تعیین نقشه راه در بخش های گوناگون ورزش استان یک نیاز جدی و ضروری است.
شریعتی افزود: زمانی که برنامه مشخصی نداشته باشیم نمی توانیم در مورد آن برنامه ریزی کنیم و به همین دلیل باید در ابتدا به فکر یک طرح کامل مطالعاتی باشیم و سپس زمینه را برای اجرایی کردن این برنامه کامل و جامع فراهم کنیم.
محمدحسن پیمان فر رئیس کارگروه تدوین برنامه راهبردی ورزش استان یز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم داشتن سند راهبردی و کاربردی برای ورزش استان ، همکاری گروه های پشتیبانی از قبیل اساتیددانشگاه ، هیات های ورزشی و پیشکسوتان در مراحل مختلف تدوین سند را ضروری دانست.
در پایان این نشست اعضاء کارگروه تدوین برنامه و پیشکسوتان ورزش استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار