رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بدره روز دوشنبه با برگزاری آیینی در محل فرمانداری این شهرستان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 30 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛  در این آیین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد شیرزادکریمی دوستان به عنوان رئیس این اداره در بدره معرفی شد.

نصب و معرفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بدره که در چند ماه گذشته بدون متولی بوده و با حضور پاره وقت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر اداره می شد از مطالبه های فرهنگی اهالی این شهرستان محسوب می شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه این ایین به خبرنگار ایرنا گفت: گسترش فراگیر و رونق نهادینه آیین ها و رفتارهای فرهنگی از رویکردهای جدی این اداره کل در تبعیت از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

علی محمد نیاکان با ذکر این که ایلام همواره با کاستی زیرساخت های فرهنگی مواجه بوده خاطر نشان کرد: با وجود محدودیت های دیرین این استان ، در چند سال اخیر با توجه به تاکید دولت و درک دغدغه ها و مولفه های لازم ،روند توسعه امکانات و رونق فعالیت های فرهنگی از رشد و گسترش چشمگیری برخوردار شده است.

وی گفت : وجود سرمایه مادی تنها راه حل مشکلات فرهنگی نیست به عنوان مثال در دولت گذشته طرح نسیم رحمت با هزینه هنگفتی بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام گرفت که بازخورد مناسبی در جامعه نداشته و به دلیل عدم برنامه ریزی و مناسب نبودن محتوا ،کارکردهای بعضا معکوسی نیز به دنبال داشت.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ایلام گفت : در 2 سال اخیر بیش از 80 هزار جلد کتاب بین ادارات ،نهاد ها و کتابخانه های مختلف این استان توزیع و همچنین نمایشگاه های متعدد کتاب در سطح استان برپا شده است .


نیاکان در عین حال یاد آوری کرد : با وجود فضای مجازی شکل مطالعه هم دستخوش تغییراتی شده است که باید با برنامه ریزی و هدفمند سازی نسبت به بهره گیری از این فضا و بهبود شرایط مطالعه در جامعه اقدام کرد.

وی درمورد برگزاری ایین های موسیقی در ایلام گفت: زمینه سازی برای برگزاری کنسرت های مختلف با مشارکت بخش خصوصی انجام می گیرد که با استقبال خوب مردم مواجه شده است ./م
ایرنا





 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار