نکته مهمی که از انشقاق و دو دستگی دربین اعضای این شورا حکایت دارد ،مصاحبه دکتر ساغری با یکی از سایتهای خبری استان مبنی بر شیطنت برخی از اعضای شورای سیاستگذاری درجلسه شب گذشته بود! .موضوعی که نشان از عدم هماهنگی و اتحاد دراتخاذ تصمیمات ومدیریت این شورا دارد.
کد خبر: ۳۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 29 January 2017
تابناک ایلام::هنوز خورشید روز یکشنبه (دهم بهمن ماه) طلوع نکرده بود که یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام، با ارسال خبری به این سایت ،از جلسه فوق العاده اعضای این شورا در شب گذشته واتخاذ تصمیمات فوری خبر داد.
 
با استناد به گفته این عضو مطرح شورای سیاستگذاری ،انحلال شورا وهیات رییسه سابق به ریاست دکتر ساغری وواگذاری ریاست شورا به هیات رییسه سنی شورا از تصمیمات این نشست فوق العاده اعلام شده است.
 
هنوز ساعتی از قرار گرفتن این خبر بر خروجی این سایت نگذشته بود که تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری با دستپاچگی، خواستار ایجاد تغییرات در اخبار منتشره شدند ،عده ای این خبر را اساسا تکذیب وعده ای نیز انحلال شورا را بر اساس آیین نامه صادره از شورای عالی  اصلاح طلبان تایید نمودند.
 
نکته مهمی که از انشقاق و دو دستگی دربین اعضای این شورا حکایت دارد ،مصاحبه دکتر ساغری با یکی از سایتهای خبری استان مبنی بر شیطنت برخی از اعضای شورای سیاستگذاری در جلسه شب گذشته بود .موضوعی که نشان از عدم هماهنگی و اتحاد دراتخاذ تصمیمات ومدیریت این شورا دارد.
 
ساغری رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام در گفتگو با این سایت خبری گفته است ": شیطنت‌هایی در برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان رخ داده است.
وی ادامه داده :شورای سیاست‌گذاری تا برگزاری انتخابات هیات رئیسه جدید به کار خود ادامه می‌دهد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام با بیان اینکه هیچ گونه تماس تلفنی و هماهنگی با بنده در خصوص برگزاری انتخابات این شورا صورت نگرفته است ادامه داد:تا حضور نماینده‌ی عالی شورا از مرکز و حضور اشخاص حقیقی و حقوقی اصلاح‌طلب شورا برگزاری انتخابات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ایلام منتفی است .
 
این در حالی است که "جواد شرفخانی"، عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس این آبین نامه، باید هیات رئیسه جدید انتخاب شود، بنابراین تا انتخاب اعضای این هیات، هیات رئیسه سنی امور مربوط به این شورا را پیگیری می کند.
وی افزود: رئیس کنونی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان (دکتر ساغری) نزدیک به 2 سال رئیس این شورا بوده و به طور طبیعی این حق را دارد که در انتخابات هیات رئیسه جدید نیز نامزد شود.
شرفخانی تاکید کرد: در تماس شب گذشته با ساغری، وی اعلام کرد که مایل به حضور در هیات رئیسه جدید شورا نیست.
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام یادآور شد: به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری و با برگزاری انتخابات، ترکیب هیات رئیسه جدید جبهه اصلاح طلبان استان ایلام مشخص و اعضای آن معرفی می شوند.

 در مصاحبه صورت گرفته با دو نفر از اعضای شاخص شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان، تناقض آشکاری در اظهارات آنهادر خصوص برگزاری جلسه شب گذشته این شورا وجود دارد که  از برخی اختلافات وناهماهنگی در بین اعضای شورا پرده می افکند.
 
در حالیکه ساغری هرگونه برقراری تماس یا هماهنگی با وی ،برای برگزاری این نشست را مردود اعلام کرده است ،شرفخانی در تماس با ایرنا گفته است که "در تماس شب گذشته با ساغری، وی اعلام کرد که مایل به حضور در هیات رئیسه جدید شورا نیست".
 
اگر درکنار این تناقضات وناهماهنگی آشکار ،تماس تلفنی دبیر جلسه شب گذشته وتماس یکی دیگر از اعضای شورا با این رسانه  مبنی بر انحلال شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ومتعاقبا تکذیب یکی دیگر از اعضا دایر بر عدم انحلال وتداوم فعالیت اعضای سابق را کنار هم بگذاریم ،این سوال جدی در ذهن خطور میکند که " انصافا اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام با خودشان چند چندند؟!"
 
شورایی که اینچنین در برقراری هماهنگی واتحاد در بین اعضای خود،که تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست نیز نمی رسدعاجز مانده و در خصوص صدور یک بیانیه تا این اندازه دچار آشفتگی و چند صدایی شده است ،چگونه میخواهند طرفداران یک جریان سیاسی مطرح در استان را برای انتخابات آینده یک کاسه نمایند؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
اینم مثل انجمن صنفی معلمان شده دربعضی شهرستانهافقطچندنفرمحدودطوری گه کسی نفهمه تویه جلسه شبانه خودشون خودشونو انتخاب کردن به عنوان نماینده معلمان جالبه بیشترهم افرادی هستند که به دنبال پست در آموزش و پرورش بودندونرسیدن حالا ببینیدبااین اوضاع چه اهرم فشاری بشن وچه انرژیی ازسیستم آموزشی تلف کنند .دراین استان مثل اینکه رسم شده افرادیک طیف خودشون باعث ازهمه گسیختگی وانشقاق ودرنهایت بدنام کردن دولت خود بشن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار