امام جمعه کوثر گفت: مراکز نیکوکاری یکی از مهم ترین پناهگاه های نیازمندان است.
کد خبر: ۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 19 May 2015
حجت الاسلام عسگر بیگی روز سه شنبه در هیات امنای مراکز نیکوکاری کوثر افزود: مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و انفاق و نیکوکاری و رسیدگی بهتر به امور نیازمندان تلاش می کند.

وی با اشاره به این که کار کمیته امداد عبادت است گفت: اجر و پاداش کار نیکوکاران با خداست و در این راه هر توفیقی حاصل شود به خاطر دعای فقراست.

وی مهم ترین اهداف تشکیل و فعالیت چنین مرکز ارزشمندی تقویت همبستگی اجتماعی و همدردی عمومی ، تامین عدالت و رضایت اجتماعی و توسعه مشارکت های مردمی دانست.

وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری بستری مناسب برای تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به برنامه ها و اقدامات نیکوکاری است.

امام جمعه کوثر گفت: توسعه مراکز نیکوکاری و فعالیت آن ها در محله های مختلف موجب شناسایی محرومان و بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از توان خیرین در توانمند سازی نیازمندان خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوثر نیز در این نشست گفت: پارسال مردم خیر این شهرستان بیش از 435 میلیون ریال به مراکز نیکوکاری کمک

کردند و این کمک ها در بین یک هزار و 233 نیازمند توزیع شد.

غلامرضا مظلومی با اشاره به این که در این شهرستان دو مرکز نیکوکاری در مناطق یک و دو شهری به نیازمندان خدمات رسانی می کنند افزود: مرکز نیکوکاری منطقه یک شهری و مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه دو شهری رسیدگی به امور نیازمندان را برعهده دارند.

او اظهار کرد: مراکز نیکوکاری پتانسیل بسیار خوبی برای رفع مشکلات نیازمندان دارند و

امیدواریم با افزایش این مراکز گامی بلند برای محرومیت زدایی در منطقه برداریم.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار