فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با اجرای طرح حجمی بیش از 51 نفر مجرم و متخلف از جمله 5 نفر سارق و شرور، تعدادی فراری و بیش از 15 نفر معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 19 May 2015
فرمانده انتظامی نهاوند ضمن ارزیابی مثبت اجرای طرح حجمی در این شهرستان از دستگیری ۵۱ نفر مجرم و متخلف در این طرح خبر داد.

به گزارش  تسنیم ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، محسن اقبالیان اظهار داشت: طرح حجمی پلیس با مشارکت مجموعه‌ای از واحدهای اجرایی و شهرستان طی دو مرحله پنهان و آشکار در نهاوند با هدف افزایش ارتقاء امنیت عمومی و احساس آرامش بیشتر در بین شهروندان اجراشد.

وی گفت: در این طرح انتظامی که واحدهایی از پلیس آگاهی، اطلاعات، موادمخدر و راهور حضور داشتند، نیروهایی از کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان نیز به‌عنوان پشتیبان وارد عمل شده و همزمان در نقاط از قبل تعیین شده مستقر شدند.

سرهنگ اقبالیان افزود: هر چند طی دو ماهه ابتدای سال جاری اقدامات پیشگیرانه ومثبتی در بحث کاهش جرایم به ویژه سرقت توسط پلیس صورت گرفته، اما با اجرای این طرح بیش از 51 نفر مجرم و متخلف از جمله 5 نفر سارق و شرور، تعدادی فراری و بیش از 15 نفر معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

وی کشف و توقیف چندین دستگاه موتورسیکلت مسروقه و متخلف، انواع مواد مخدر، سلاح و همچنین تجهیزات ماهواره‌ای و بیش از 37هزار نخ سیگار را بخشی از کشفیات پلیس در این عملیات دانست و تاکید کرد: برخورد پلیس با مجرمین و متخلفین و متمردین به قانون مستمر است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان اشرافیت اطلاعاتی پلیس در این عملیات را دلیل موفقیت آن برشمرد و افزود این اشرافیت اطلاعاتی نتیجه همکاری مردم با پلیس است که خوشبختانه در 2ماهه امسال 35درصد افزایش در بحث تماس‌های تلفنی مردم با مرکز فوریت‌های پلیس نهاوند را شاهد بوده‌ایم که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

کاهش 33 درصدی انواع جرائم در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همدان در دیدار با امام جمعه این شهرستان از کاهش 33 درصدی انواع جرائم در تویسرکان خبر داد.

قاسم قربانی در این دیدار ضمن ارائه عملکرد دو ماهه گذشته نمونه های شاخص آن را کاهش 33 درصدی انواع جرائم و افزایش 1200 درصدی کشفیات مواد مخدر اعلام نموده و این موفقیت را حاصل ارتقاء توان عملیاتی پلیس و اعتماد عمومی و مشارکت شهروندان بیان کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام نیرو و توان همچنان گوش به فرمان ولایت بوده و تا پای جان در راه حفظ امنیت و کیان این کشور در مقابل بدخواهان نظام مقدس ایستاده است.

‌سرهنگ قربانی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه در ادامه اظهار داشت: مشارکت و همکاری مردم در پیشگیری از وقوع جرائم و ایجاد امنیت نقش مهمی داشته و در این راستا روحانیون، ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی را در توسعه مشارکت‌های مردمی و افزایش بصیرت و دانش و فرهنگ شهروندان دارد و روحانیون و مبلغان دینی از تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند که می توانند نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی در بین افراد جامعه ایفای نقش کنند.

‌فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اجرای کارگاه‌های آموزشی و دوره های مختلف بصیرت دینی را نمونه‌ای از اقدامات ناجا در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و تکریم ارباب رجوع دانست و تاکید کرد همه ما تلاش داریم تا ضمن رفع نواقص نسبت به ارتقاء سلامت اداری کارکنان و افزایش قدر و منزلت مردم عزیز همت کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار