مدیرعامل شرکت مخابرات اردبیل:
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: 172 روستای استان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار است.
کد خبر: ۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 18 May 2015

به گزارش فارس، یاور محمد‌حسینی در مراسم گرامیداشت هفته ارتباطات در اردبیل اظهار کرد: در تمامی 26 شهر استان، اینترنت پرسرعت به هموطنان واگذار می‌شود به طوری که ساکنان 172 روستای استان از این نعمت برخوردارند.

وی تعداد تلفن ثابت واگذار‌شده در استان را 430 هزار شماره اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل بیش از یک میلیون شماره تلفن همراه به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در مورد واگذاری اینترنت پرسرعت گفت: ما در مناطق شهری و روستایی بیش از 60 هزار مشترک اینترنت پرسرعت داریم.

محمدحسینی، زیرساخت لازم برای توسعه و تقویت مخابرات و شبکه‌های ارتباطی را اجرای فیبر نوری و اتصال شبکه‌ای اعلام کرد و ادامه داد: در بیش از 4 هزار و 600 کیلومتر از محدوده استان اعم از مناطق شهری و روستایی فیبر نوری اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دو سال اخیر در طراحی، سیستم انتقال مخابراتی و ارتباطی 40 برابر سال‌های گذشته فعالیت داشته‌ایم، افزود: 6 میلیون کانال ارتباطی اجرایی شده که این وضعیت قابل قیاس با دو سال گذشته نیست.

90 درصد محور اردبیل ـ سرچم از پوشش تلفن همراه برخوردار است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با گرامیداشت هفته ارتباطات گفت: ‌در این هفته در مجموع 28 پروژه اعم از شبکه‌های انتقال و توسعه فیبر نوری و سیستم‌های دیجیتالی با هزینه‌کرد 4 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد‌حسینی، پوشش جاده‌ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر 90 درصد جاده اردبیل ـ سرچم از پوشش مخابراتی مطلوب و مناسب برخوردار است.

وی 10 درصد باقی مانده را مربوط به فواصل تونل‌ها و نوسازی آنتن‌های جدید و نصب آنها اعلام کرد و ادامه داد: ما در هر نقطه‌ای که شرکت برق نسبت به تأمین برق بی.تی.اس‌ها و ایستگاه‌هایمان اقدام کند، نسبت به پوشش جاده‌ای این مسیر اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار