رئیس هیات فوتبال استان یزد از برگزاری افزون بر 100 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا  افزود: اهم این برنامه ها شامل سرکشی به خانواده شهدای فوتبالیست ، سرکشی به پیشکسوتان ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، برپایی نمایشگاه عکس ، برپایی یادمان شهدا و انجام مراسم آغازین فرهنگی در مسابقات کشوری و همچنین حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.
رئیس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: صدور بیانیه سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ، حضور در شهرستان ها ، برگزاری جلسه های هم اندیشی و فرهنگی و چاپ و انتشار ویژه نامه دهه فجر نیز انجام می گیرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان با همکاری جامعه هدف و هیات های فوتبال شهرستانی طبق روزشمار انجام می گیرد.
دستا گفت: تبیین اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و رشته فوتبال نیز جزو برنامه هایی است که باید در طول سال و بخصوص در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام گیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان ،مدال آوران و قهرمانان از دیگر برنامه های مهمی است که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان یزد برگزار می شود.
دستا ابراز امیدواری کرد تا از فرصت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوان به نحو شایسته برای تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی استفاده کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار