کد خبر: ۳۶۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل استاندار استان یزد گفت: میانگین تعداد بازرسی آسانسور برای گرفتن گواهی استاندارد دراستان یزد پنج نوبت است، که با فرض میزان مطلوب بازرسی برای هر آسانسور سه نوبت، متاسفانه آمار موجود بالاتر از میزان مطلوب است .
 محمد حسین ماجدی اردکانی در جلسه کمیته فنی بررسی و ساماندهی امور آسانسورها درجمع کارشناسان با اعلام این خبرافزود: این میانگین نتایج بررسی آماری از بازرسی های صورت گرفته برروی آسانسورهای نصب شده از سوی 14 شرکت و مربوط به 112 گواهی استاندارد صادر شده از سطح استان است.
وی افزود: البته برخی شرکت های کوچک با توجه به حجم کار کمتر و تمرکز بالاتر به آمار خوبی دست یافته اند که حتی از تعداد 3 نوبت بازرسی نیز کمتر است.
مدیرکل استاندارد استان یزد ادامه داد: بیش از یک سوم گواهی های صادر شده مربوط به شرکتی است که گرچه از لحاظ تعداد گواهی دریافتی بالاترین است و حتی کمترین تعداد پرونده بازرسی معلق و رهاشده را دارد، ولی متوسط تعداد بازرسی آن شرکت در سال گذشته 5.5 نوبت بوده که آمار بالایی است .
ماجدی اردکانی خاطر نشان کرد: در عین حال شرکتی نیز وجود دارد که از لحاظ کیفی و کمی نسبت به بقیه شرکت ها در سطح قابل قبولی است و با دارا بودن 16 درصد کل گواهی ها، دارای متوسط بازرسی 3.6 نوبت است.
وی ادامه داد: بنابراین برای بهبود کار، به چند شرکتی که بیشتر از تعداد میانگین به بازرسی احتیاج داشته اند تذکرهای لازم داده خواهد شد تا برای اصلاح اقدام کنند در غیر این صورت درخواست لغو مجوز آنها داده خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار