فرمانداربدره با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران یادآور شد: پس از استقرار نظام اسلامی نیز ایشان با پذیرش مسئولیت های سنگین و حساس نقش مهمی در ثبات و دوام انقلاب و گذر از تهاجم های گوناگون دشمنان داشتند.
کد خبر: ۳۵۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 10 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مرادحاصلی با تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار و مجاهد نستوه اظهار کرد: نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال ها مبارزه و مجاهدت برای پیروزی و حفظ نظام اسلامی بر همگان روشن است و ماندگار است.
 
وی افزود: ملت ایران امروز در فقدان مبارزی خستگی ناپذیر داغدار است که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی هیچ شخصی که تجربه مشترک و بلند مدت و درخشانی با وی داشته باشم، وجود ندارد.
 
فرماندار بدره با اشاره به سابقه مبارزات این انقلابی نستوه تاکید کرد: ایشان از پیشتازان و از جمله افرادی بودند که از نخستین روزهای مبارزه با رژیم پهلوی یار امام و همرزم مردم بود و با تمام هستی خود برای پیروزی های انقلاب و دوام و قوام آن تلاش کرد.
 
مرادحاصلی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران یادآور شد: پس از استقرار نظام اسلامی نیز ایشان با پذیرش مسئولیت های سنگین و حساس نقش مهمی در ثبات و دوام انقلاب و گذر از تهاجم های گوناگون دشمنان داشتند.
 
وی به روحیه انقلابی این شخصیت بی بدیل اشاره کرد و گفت: ثبات، پایمردی و انقلابی بودن دائمی و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مناسب باعث شد که وی به راستی یار دیرین انقلاب و امام و رهبری نام گیرد.
 
فرماندار بدره با دعوت از عموم مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و نام آیت الله هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت این مجاهد نستوه و انقلابی روز چهارشنبه 22 دی ماه از ساعت 9 صبح در مسجد جامع بدره برگزار خواهد شد.
 
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی به علت عارضه قلبی در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار