فرماندار آبدانان اعتماد مردم را مایه ماندگاری و مشروعیت نظام دانست و افزود: برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 مهمترین وظیفه و ماموریت مردم و مدیران اجرایی است.
کد خبر: ۳۵۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 08 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری شامگاه شنبه در جمع مردم روستای هفت چشمه اظهار کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران و متولیان اجرایی و قانونگذاری با رای مستقیم مردم، اوج عزت و احترام به نقش و مشارکت سازنده مردم توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در هیچ جای دنیا به این شکل و سبک موثر وجود ندارد.
 
وی تاکید کرد: مجموعه مردم و مسئولان باید همه توان و تلاش خود را بکار گیرند تا انتخابات های آتی در کمال آرامش، امنیت و اوج مشارکت مردم برگزار شود تا بستر توسعه و اقتدار و منزلت ملی و جهانی انقلاب اسلامی برای چهار سال آینده تضمین شود.
 
وی تکریم ارباب رجوع را وظیفه مدیران اجرایی اعلام کرد و گفت: اساس و معیار ارزیابی عملکرد سالانه همه مدیران دستگاه های دولتی، ارائه خدمت خالصانه، آسان و مستمر به مردم و رباب رجوع است.
 
عسگری یادآور شد: تمام توان و امکانات شهرستان بکار گرفته می شود تا با مشارکت نهادهای فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت جریان های سیاسی، بستر مناسب، مطمئن و مورد رضایت مردم برای اجرای انتخابات های سال آینده مهیا شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار