کد خبر: ۳۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 05 January 2017

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه خدمت به محرومان یک نوع جهاد است گفت: پزشکان با حضور خود در بیمارستان های صحرایی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اعتلای سلامت جامعه گام بر می دارند.
محمد رضا طالبیان  در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر اظهار داشت: مسئولان خدمتگزار مردم باید قدر جایگاه خود را بدانند چون بعد از وظیفه بندگی ، خدمت به مردم ارزش و جایگاه بالاتری دارد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان خدمت به مناطق محروم و روستایی را از اهداف مهم این سازمان برشمرد و تصریح نمود: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای رفع محرومیت و خدمتی صادقانه به مردم اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی نموده است.
جواد قادری اعزام تیم 15 نفره تخصصی و فوق تخصصی جامعه پزشکی استان به جزیره ابوموسی و تنب بزرگ همزمان با دهه فجر را یکی از برنامه های تدوین شده سال 95 این سازمان عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان در نظر دارد چهارمین بیمارستان صحرایی را در تاریخ 16 الی 20 اسفند ما ه در یکی از مناطق زارچ یا شاهدیه برپا نماید.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذرهم تشکیل بسیج را یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی ( ره) عنوان کرد واظهار داشت: عملکرد بسیج در دوران پس از انقلاب درخشان بوده است .
وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی استان در خدمت رسانی به مناطق محروم و به ویژه روستاها در قالب بیمارستان های صحرایی تاکید کرد.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار