مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: با توجه به تمهیداتی که دیده شده، حضور در نمایشگاه پاکستان برای صنایع یزد کمتر از نمایشگاه یزد هزینه دارد.
کد خبر: ۳۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 29 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا علمدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در نشست سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به اینکه در پاکستان نمایشگاه برگزار می شود، گفت: از ایران استانهای یزد و سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه فضا در اختیار دارند.

 

وی خاطرنشان ساخت: زمین این نمایشگاه با زمین نمایشگاه تهران تهاتر شده و به همین دلیل برای زمین این نمایشگاه هزینه ای پرداخت نمی شود و این موضوع هزینه ها را بسیار کاهش داده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین دولت هم برای تشویق صنایع به حضور در این نمایشگاه و بازارهای بین المللی، 50 درصد هزینه ها را متقبل شده که یک مشوق بسیار خوب به حساب می آید.

 

علمدار گفت: قیمت تمام شده این نمایشگاه برای صنعتگران یزدی 200 هزار تومان برای هر متر لحاظ می شود که حتی از نمایشگاه یزد هم کمتر است و برای مشارکت فرصت بسیار خوبی به حساب می آید.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، بحث پهنه بندی بود که لازم است به این نکته توجه لازم صورت گیرد که در صورتی مجوز حضور کارخانجات در پهنه بندی صادر می شود که شهرکهای صنعتی اعلام کنند زمینی برای تحویل به صنایع ندارند.

 

علمدار عنوان کرد: در این صورت صنایع می توانند اقدام به دریافت مجوز حضور در پهنه بندی کنند البته پهنه بندی به دلیل اینکه زیرساختهای لازم را ندارد، قیمت تمام شده بیشتری نسبت به شهرکهای صنعتی برای سرمایه گذار به دنبال دارد.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار