رئیس ثبت احوال ابرکوه از ثبت 54مورد طلاق در 9 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد،غلامرضا شفیعی به مناسبت سالروز تاسیس ثبت احوال درگفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: درهمین مدت 779 نوزاد متولد و194موردوفات دراین اداره ثبت شده است .
وی افزود: خانوادها بیشتر نام های فرزندانشان را از اسامی ائمه اطهار(ع) برای پسران از نام محمد، علی، امیرعلی، حسین ، ابوالفضل، امیر محمد و امیرعباس و برای دختران نام فاطمه، زهرا ، زینب و ریحانه انتخاب کردند.
این مسئول بابیان اینکه در همین مدت292 مورد ازدواج ثبت شد افزود: این رقم نسبت به سال قبل 12 درصد کاهش نشان می دهد.
این مسوول ، ازصدور 9 هزارو364 فقره کارت ملی هوشمند خبر داد و یادآورشد: تاکنون بیش از 16 هزار و739 جلد شناسنامه برای متقاضیان صادر شده است.
شفیعی تصریح کرد: در این مدت دوهزارو 561 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال و نیز برای نوزادان دراین شهرستان صادر شده است و این شناسنامه ها دارای فناوری جدید و ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: نخستین شناسنامه که31 تیرماه سال 1307 در حوزه هشت یزد برای شهروند ابرکوهی صادرشده است بنام علی اکبر نریمانی است.
رییس اداره ثبت احوال ابرکوه از صدور کارت ملی توسط دفاتر پیشخوان دولت خبرداد وگفت: شهروندان می توانند برای تهیه کارت ملی هوشمندبه دفترپیشخوان دولت مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار