در ماه انتخاب مدیریت‌های جدید و در حالی که به نظر می‌رسد اردبیل قحط‌الرجال است، استاندار اردبیل در حکمی اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری منصوب کرد.
کد خبر: ۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 13 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام عصر امروز استانداری اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در حکم انتصاب سرپرست جدید دفتر آموزش و پژوهش استانداری، خطاب به اقبال عباسی ابراز امیدواری کرده که با بهره‌گیری از همه توان و تجربه خود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم منطقه با الهام از منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی تلاش کرده و موفق عمل کند.

همچنین استاندار اردبیل در حکم دیگری عزیز اورنگ را به سمت معاون دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل منصوب کرد.

در این حکم نیز استاندار ابراز امیدواری کرده معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بتواند با بهره‌گیری از همه توان و تجربه خود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم موفق عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این انتصابات در حالی انجام می‌شود که هنوز از انتصاب فرماندار جدید خلخال به رغم گلایه‌های مردمی به جهت نبود مسئول ارشد اجرایی در این شهرستان خبری نیست و همچنان این شهرستان چند صباحی است که بدون فرماندار و حتی سرپرست روزگار می‌گذراند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار