فرماندار دهلران گفت: مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان آب منطقه ای جذب اعتبار برای این پروژه را با جدیت دنبال می کنند.
کد خبر: ۳۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در نشستی با مدیریت، کارگران و پیمانکاران شاغل در پروژه سد میمه اظهار کرد: مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان آب منطقه ای جذب اعتبار برای این پروژه را با جدیت دنبال می کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت این سد و تلاش دولت برای رونق بخش کشاورزی و حمایت از طرح های مرتبط با کشاورزی در این شهرستان افزود: پیگیری ها و تلاش ها برای تسریع در عملیات اجرایی طرح ادامه دارد و با تزریق اعتبار مشکل توقف کار حل می شود.
 
فرماندار دهلران همچنین با اشاره به مشکلات حقوق و مطالبات معوقه کارگران و پیمانکاران شاغل در این سد یادآور شد: مدیریت سد و مجموعه اداره کننده این پروژه برابر قانون جوابگوی معوقات کارگران و پیمانکاران هستند و در این زمینه باید اقدام لازم را در جهت رفاه کارگران انجام دهند.
 
موسوی به کارگران و پیمانکاران که حقوق معوقه دارند، گفت: پیگیری مطالبات از طریق قانونی حق شماست و مدیریت سد باید پیگیر این مطالبات از طریق مجموعه کاری خود باشد.
 
وی کارگران را سرمایه های جامعه در عرصه تولید دانست و اضافه کرد: حمایت از کارگران و پرداخت حقوق آنها همواره مورد تاکید جامعه اسلامی است و تلاش برای پرداخت حقوق معوقه از موضوع هایی است که دنبال می شود.
 
در این نشست سه نفر به نمایندگی از کارگران و پیمانکاران شاغل در این پروژه به بیان مشکلات خود پرداختند و فرماندار دهلران نیز به درخواست ها و نظرات آنها در خصوص عدم تعطیلی سد میمه و پیگیری مطالبات شان پاسخ داد.
 
مهندس بهارلو مدیر سد میمه نیز در این نشست گزارشی از نحوه اجرای سد و پیشرفت فیزیکی آن و تلاش برای پرداخت مطالبات معوق کارگران و پیمانکاران شاغل ارائه کرد و از فرماندار دهلران خواست برای رفع مشکلات اعتباری سد میمه پیگیری کند.
 
عملیات اجرایی سد مخزنی میمه در بخش مرکزی دهلران سال 89 شروع شد و هم اکنون با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست ولی نبود اعتبار یکی از عمده ترین مشکلات در سر راه اجرای این سد برای ادامه کار است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار