سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام گفت:در لایحه بودجه سال آینده مجموع اعتبارهای استان ایلام 16.4 درصد افزایش یافته که از میانگین کشوری با 15.9 درصد بیشتر است.
کد خبر: ۳۴۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 18 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رحمت اله قیصوری روز یکشنبه  اظهار کرد: اعتبارهای هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای این استان به ترتیب 17.5درصد و 15.1 درصد در لایحه بودجه 96 افزایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه مجموع بودجه کل کشور در لایحه بودجه 96 نسبت به سال گذشته 10.7 درصد افزایش دارد، یادآور شد: در بودجه سال آینده هر بشکه نفت 50 دلار و هر دلار نیز سه هزار و 300 تومان در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: همچنین برای نخستین بار ردیف اعتباری با عنوان توسعه زیرساختهای امور مربوط به زائران عتبات عالیات در استان ایلام در بودجه سال آینده ایجاد شده است.
 
قیصوری با بیان اینکه استان ایلام دروازه اصلی تردد زائران اربعین است، اظهار کرد: این ردیف اعتباری جدا از بودجه سالانه استان و تنها مختص تکمیل زیرساخت های حوزه اربعین است و باید تلاش شود در سال های آینده استمرار داشته و تقویت شود.
 
وی میزان اعتبار ردیف بودجه ای اربعین استان ایلام را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار با رایزنی و تلاش مسئولان استان در لایحه بودجه سال آینده گنجانده شده است.
 
قیصوری تاکید کرد: اختصاص ردیف اعتباری اربعین در لایحه بودجه همواره یکی از درخواست های مسئولان استان به منظور تکمیل و ایجاد زیرساخت های مناسب برای پذیرایی بهتر از زائرین اربعین بوده است.
 
سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام با بیان اینکه بودجه پیشنهادی دولت در سال 96 در سایت سازمان برنامه و بودجه بارگذاری شده است، تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید این لایحه را مطالعه کرده و مواردی که از قلم افتاده یا اینکه بودجه اختصاص داده شده به آن کم است را از طریق وزارتخانه های مربوطه یا نمایندگان مجلس پیگیری کنند تا در بودجه 96 اصلاح و ترمیم شود.
 
لایحه بودجه سال آینده کل کشور به تازگی از طرف دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است و هم اکنون در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار