هوای اردبیل از ظهر بیست و هفتمین روز آذر ماه با نفوذ توده هوای سرد و مرطوب از عرض های شمالی دوباره برفی شده است.
کد خبر: ۳۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 17 December 2016
به گزارش تابناک اردبیل، ساکنان اردبیل که پنجشنبه گذشته یک روز سرد و برفی همراه با کولاک را تجربه نمودند از ظهر شنبه شاهد ریزش برف هستند که به تدریج روی برف های قبلی افزوده می شود.
 
باتوجه به شرایط فصلی و سردی هوا ؛ لایه ضخیمی از برف و یخ سطح گذرگاههای درونشهری اردبیل را پوشانده و تردد ساکنان این شهر را مشکل کرده است.
دمای هوای شهر اردبیل در عصر شنبه منفی پنج درجه سانتیگراد است و باد ملایم از جانب شمال شرق می وزد.
 
پیش بینی می شود که در اکثر روزهای هفته جاری در اردبیل و قسمت وسیعی از این استان به شکل متناوب برف ببارد و بیشینه دمای هوا در تمام ساعات روز و شب زیر صفر باشد.
ریزش برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مرکز و جنوب استان اردبیل و سه شنبه فقط در جنوب این استان انتظار می رود.
 
هواشناسی اردبیل اعلام کرده است که باتوجه به وجود حجم قابل توجه برف در زمین های این استان و وزش باد ؛ شاهد کولاک برف در جاده های مواصلاتی منطقه در این مدت باشیم.
 
مسوول مرکز اطلاعات راههای استان اردبیل نیز گفت : بارش برف در اکثر محورهای ارتباطی این استان آغاز شده و تمام راهها به غیر از جاده خلخال به پونل باز است و گذر وسایط نقلیه از آنها در جریان است.
 
بهروز مرادی افزود : در محور خلخال به اسالم در گردنه الماس به خاطر بارش برف و کولاک ؛ سطح جاده یخبندان است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان ندارد.
وی از رانندگان خواست تا در سفر در جاده های ارتباطی استان اردبیل زنجیر چرخ و تجهیزات کامل زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط برانند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار