رئیس پلیس راه ایلام گفت:با وجود بارش برف و باران همه راه های برون شهری استان باز است وهیچ مشکلی برای تردد خودروها در جاده های استان ایلام وجود ندارد.
کد خبر: ۳۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 15 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه استان ایلام برف روبی و نمک پاشی جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر انجام شده است.
 
وی با اشاره به این که هیچ مشکلی برای تردد خودروها در جاده های استان ایلام وجود ندارد، از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد از راه های استان را دارند، خواست به توصیه ها و هشدارهای ماموران پلیس و راهداران توجه کنند.
 
ناصری تاکید کرد: با وجود بارش برف در مناطق کوهستانی و گردنه های استان اکنون تردد وسایل نقلیه در این جاده ها بدون مشکل جریان دارد.
 
رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: با توجه به اجرای طرح زمستانی پلیس راه در جاده های برون شهری، با خودروهای بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برخورد می شود و ماموران پلیس راه اجازه ادامه حرکت به آنها را نمی دهند.
 
وی گفت: مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان می توانند با شماره تلفن 110 تماس گرفته و در جریان تازه ترین وضعیت راه های استان قرار گیرند.
 
ناصری به رانندگانی که قصد تردد در جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و برف گیر استان را دارند توصیه کرد ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، پیش از حرکت از سالم بودن سامانه گرمایشی و برف پاک کن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
 
به گزارش ایرنا، بارش نخستین برف پاییزی در بامداد پنجشنبه چهره کوهستان ها و بلندی های استان ایلام را سپیدپوش کرد.
 
در این مدت بارش در مناطق پست و کم ارتفاع ایلام به شکل باران بوده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار