هوشنگ خندان دل ؛
معاون وزیر کشور ادامه گفت: در شرایط کنونی امکان تخصیص قیر یارانه ای با توجه به قرارداد منعقد شده با وزارت نفت وجود ندارد بنابراین مبلغ سه میلیارد تومان برای خرید قیر در اختیار شهرداری های استان قرار می گیرد تا نسبت به روکش آسفالت اقدام شود.
کد خبر: ۳۴۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 14 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ خندان دل در دیدار با نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم استان ایلام در ایام اربعین حسینی میزبان خیل عظیمی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) بودند و توانستند به شایستگی لیاقت خود را در پذیرایی از زائران نشان دهند.

وی افزود: جاده های ارتباطی این استان در این مدت شاهد تردد تعداد بسیار زیادی از خودروهای سبک و سنگین بویژه اتوبوس های بین شهری برای انتقال زائران به پایانه مرزی و همچنین بازگشت آنها به شهرهای مبدا حرکت خود بود که باعث شد روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به این مرز در استان ایلام آسیب ببیند.



خندان دل تاکید کرد: این معاونت برای هر شهرستان یک پروژه را تعریف و اعتبار مورد نیاز آنرا تامین می کند و در این راستا نیز دو میلیارد تومان برای اجرای طرح به شهرداری های استان اختصاص می یابد ، همچنین یک میلیارد تومان نیز برای پیشبرد برنامه های شهرداری ایلام اختصاص می یابد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: بی رونقی فضای ساخت و ساز باعث شده شهرداری ها در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود نیز دچار مشکل باشند.

سلام امینی ادامه داد: شهرداری های ایلام به دلیل اینکه منابع درآمدی پایدار ندارند در شرایط بسیار سختی بسر می برند و همین موضوع باعث شده نتوانند خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولان وزارت کشور بتوان تجهیزات مورد نیاز شهرداری های ایلام را تامین کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار