کد خبر: ۳۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 12 December 2016
تابناک / مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه گفت: از سوی فدراسیون قایقرانی ، برترین ورزشکاران این رشته به سیزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شدند که هفت ورزشکار نیز از استان گیلان است .
 
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی ، سهیل نوروز نژاد از استان گیلان در رشته قایق کانو کانادایی به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین در قایق کایاک ، علی آقامیرزایی ،پیمان قویدل، امیرحسین قریب، جواد مومنی ،صادق زمانی و محمدگلپیرا همگی از گیلان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی ادامه داد: این هفت قایقران شایسته گیلانی به همراه ۱۹ قایقران دیگر از سایر استان ها باید از روز سه شنبه هفته جاری در اردوی تیم ملی که در دریاچه آزادی تهران برپا می شود ، حضور یابند .
 
وی بیان کرد: همچنین ایرج اقلیمی و الیاس اقلیمی نیز از استان گیلان به عنوان سرمربیان کایاک و کانو و انوش عباسی نیز به عنوان مربی گیلانی کایاک ، هدایت این اردو را برعهده دارند.
 
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در فلوریدای آمریکا برگزار می شود ، آماده می کند.
 
در استان گیلان حدود ۶۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته قایقرانی در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار