مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: در استانداری 14 کارگروه برای مدیریت بحران های احتمالی در فصل زمستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رضا محمودیان روز دوشنبه اظهار داشت: این کارگروه ها در بخش های مختلف برای مدیریت حوادثی همچون سیل، طوفان و کولاک برنامه ریزی می کنند.
به گفته وی، کارگروه های 14 گانه مدیریت بحران برای رویارویی با حوادث احتمالی در فصل زمستان همزمان با سراسر کشور تشکیل شده است.
مدیرکل مدیر بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح ترافیک زمستانی در استان کرمانشاه آغاز شده گفت: با افزایش حضور نیروهای پلیس راه و راهداری در سطح جاده ها به دنبال کاهش تصادفات جاده ای در سطح استان هستیم.
محمودیان با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری در کرمانشاه از 17 آذر آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، گفت: در زمان اجرای این طرح ٥٧٠ نفر از ماموران راهداری در قالب ٥٥ تیم به صورت ویژه در جاده های استان حضور خواهند داشت و ٣٢٠ دستگاه خودروی راهداری به کارگیری می شوند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 81 گشت ویژه پلیس راه نیز در نقاط حادثه خیر استان کرمانشاه به گشت زنی می پردازند تا در صورت بروز مشکلی در راه ها هشدارهای لازم را به رانندگان بدهند.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، علاوه بر پلیس راه و راهداری، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو نیز در راستای اجرای طرح ترافیک زمستانی در جاده های استان حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار