برگزیدگان نخستین جشنواره عکس بهزیستی با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی در آیینی با حضور معاون استاندار، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمع دیگری از مسئولان محلی در محل هتل زاگرس ایلام معرفی شدند.
کد خبر: ۳۴۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 12 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛  در این جشنواره در بخش حرفه‌ای محمد آهنگر از خوزستان، شکوفه نوربخش از ایلام و محمد کلانتری از دره شهر به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

همچنین در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز مصطفی پورتیمور از ایلام، هادی اسماعیلی از ایلام و امیرمحمد سلیمانی از تهران عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام در این آیین گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره، 70 هنرمند عکاس کشور با ارسال 338 اثر در این جشنواره شرکت کردند


 فرهاد قیصر بیگی اظهار کرد: پس از داوری آثار توسط منوچهر تتری، هادی کریمی و سجاد ذوالفقاری درمجموع 6 اثر در 2 بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه  برگزیده معرفی شدند

وی یادآور شد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره ابتدا تا پنجم آذر اعلام‌شده بود که به‌منظور شرکت هر چه بیشتر علاقه‌مندان تا 10 آذر تمدید شد.

قیصر بیگی افزود: این جشنواره به‌منظور تحقق شعار معلولیت محدودیت نیست ویژه پیاده‌روی و حماسه اربعین حسینی در 2 سطح عکاسی حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه با موضوع‌های عکاسی از توان‌خواهان در مسیر پیاده‌روی اربعین و فعالیت‌های سازمان بهزیستی در زمینه های مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی برگزار شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار عکاسان راه یافته به جشنواره برپا شد و مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار