استاندار ایلام در جریان آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: با توجه به اهمیت جاده ملکشاهی - مهران در ارتباط بین 2 شهرستان و بویژه نقش این محور در تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی این جاده به صورت یک راه مهم و شریانی ارتقا خواهد یافت.
کد خبر: ۳۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ عملیات اجرایی بهسازی و تعریض (واریانت) جاده ترشابه در شهرستان ملکشاهی روز یکشنبه با حضور استاندار ایلام٫ معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار و امام جمعه ملکشاهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.
 
محمدرضا مروارید یادآور شد: فاز اول این طرح به طول 4،5 کیلومتر احداث می شود و برای اجرای آن هزینه خواهد شد.
 
وی نقش مردم ملکشاهی را در پذیرایی و استقبال از زائران اربعین ستود و تاکید کرد: مردم و مسئولان این شهرستان با تمام توان و امکانات در خدمت رسانی به زوار همت گماشتند.
 
فرماندار ملکشاهی نیز ابراز امیدواری کرد با توجه به نقش ویژه این جاده در ایام اربعین و تسهیل و روان سازی بار ترافیکی جاده ایلام - مهران و بالعکس در سال های آینده این جاده به یک راه شریانی تبدیل شود.
 
اسد قاسمی از استاندار ایلام و سایر مسئولان در راستای توجه به بهسازی و توسعه راه های ملکشاهی تقدیر کرد و گفت: شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی نیازمند توجه ویژه مسئولان است و امیدواریم با توجه به ظرفیت های طبیعی و نیروی انسانی منطقه روز به روز در مسیر پیشرفت منطقه گام برداریم.
 
به گزارش ایرنا، عملیات بهسازی و تعریض جاده ترشابه ملکشاهی به طول چهار هزار و 500 متر و عرض 11 متر و نیم با هدف زیرسازی، روسازی و اجرای ابنیه فنی توسط شرکت پشمین کوه ایلام تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در مدت 12 ماه انجام می شود.
 
شهرستان ملکشاهی با 25 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد. جاده ملکشاهی به مهران به طول 70 کیلومتر در ایام منتهی به اربعین دو سال اخیر نقش ویژه ای در تسهیل بار ترافیکی تردد زائرین به مرز مهران و بالعکس داشته است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار