رییس پلیس راهور کرمانشاه:
رئيس پليس راهور استان کرمانشاه گفت: طرح بخشودگی ديرکرد جرايم رانندگی معوق، پايان آذر ماه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد مرادی اظهار کرد: مالکان وسايل نقليه تا پايان آذر ماه سال جاری اگر جرايم معوق رانندگی مربوط به پيش از نوروز 95 را پرداخت کنند، جريمه ديرکرد پرداخت آنان بخشيده خواهد شد.

وی با تاکيد بر اينکه اين مهلت به هيچ وجه تمديد نمی‌شود، گفت: در صورتی که مالکان وسايل نقليه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرايم معوق خود اقدام نکنند، جريه دو برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.

رييس پليس راهور استان کرمانشاه با اشاره به بکارگيری تجهيزات جديد توسط  پليس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنارسامانه الکترونيکی، گفت: بر اين اساس خودروهایی که بيش از يک ميليون تومان بدهی جريمه دارند، توسط ماموران پليس راه و راهور در معابر برون و درون شهری توقيف و تا زمان پرداخت جريمه در پارکينگ متوقف می‌شوند.

مرادی توصيه کرد: رانندگانی که بدهی جريمه معوق دارند از مهلت باقيمانده استفاده کنند تا از تسهيلات اين طرح بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: رانندگان برای استفاده از اين تسهيلات نيازی به مراجعه به راهنمایی و رانندگی ندارند و اين تسهيلات به طور متمرکز در سامانه اجرائيات پليس راهور اجرایی شده است.

رييس پليس راهور استان کرمانشاه گفت: مالکان وسايل نقليه مي‌توانند با ارسال VIN وسايل نقليه به سامانه پيامکي 1101202020 شناسه قبض و پرداخت و مبلغ جريمه خود را دريافت کرده و همانند ساير قبوض از طريق دستگاه‌های خودپرداز و يا اينترنت بانک خود آن را پرداخت کنند.

مرادی افزود: مالکان وسايل نقليه همچنین می‌توانند از طريق شماره 120 از مبلغ جريمه خود مطلع شوند و يا با مراجعه به مرکز پليس +10 و يا سايت اينترنتی پليس راهور به نشانی www.irrahvar120 نسبت به دريافت صورت وضعيت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رئيس پليس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تسهيلات پرداخت موردی قبوض جرائم رانندگی در سامانه راهور 120 مهيا است و رانندگان می‌توانند به صورت يک جا و يا موردی نسبت به پرداخت قبوض جرايم رانندگی اقدام کنند.

مرادی در خصوص امکان اعتراض به جرايم سال گذشته، گفت: رانندگان پس از دريافت صورت وضعيت تخلفات رانندگی خود در صورتی که به جرايم ثبت شده اعتراض دارند می‌توانند از طريق پليس +10 و يا هيات‌های رسيدگی به تخلفات رانندگی به جرايم رانندگی خود با ارايه مستندات اعتراض کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار