فرماندار زاهدان گفت: به طور متوسط 70 تن گاز مازادی که روزانه وارد این شهرستان می شود به دلیل سیستم توزیع نامناسب میدانی در اختیار دلالان سیلندر گاز قرار می گیرد.
کد خبر: ۳۴۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 08 December 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، مجتبی خانجانی در خصوص برخی نارضایتی های مردمی مبنی بر وجود صف های طولانی توزیع سیلندر گاز مایع و وجود دلالان گاز اظهار داشت: براساس برآوردهای انجام شده میزان سهمیه گاز مورد نیاز در شهرستان زاهدان روزانه 110 تن است اما به دلیل توزیع نامناسب برای رفع نیاز شهروندان در ایام خاص مانند زمستان و پاییز این مقدار در روز به 180 تا 210 تن نیز رسیده است.
وی از شهروندان خواست به منظور اجرای صحیح سیستم توزیع میدانی گاز و تحویل در درب منازل با شرکت های پرسی ایران گاز و الیاس گاز همکاری کنند تا دست دلالان از سیلندهای گاز کوتاه و مشکل کمبود گاز در شهر برطرف شود.
فرماندار زاهدان بیان کرد: سهمیه ماهیانه گاز در شهرستان زاهدان سه هزار و 300 تن است اما با رایزنی های انجام شده هم اینک پنج هزار و 400 تن تا 6 هزار و 300 تن گاز وارد این شهرستان می شود اما با این وجود هنوز شاهد صف های طولانی برای تهیه گاز در زاهدان هستیم و دلیل آن وجود دلال های گاز است.
وی تاکید کرد: سیستم توزیع نامناسب سبب شده تا سهمیه مازاد گاز به دست دلالان برسد و آنان نیز سیلندرهای گاز را با هزینه ای 2 تا 2.5 برابر در سطح شهر از طریق دکه ها به فروش برسانند.
خانجانی تصریح کرد: کمبود گاز به دلیل دپوی سیلندر توسط دلالان در فصول سرد سال رخ می دهد که باید برای رفع این مشکل شهروندان با درخواست اشتراک از شرکت های پرسی ایران گاز و الیاس گاز زمینه سو استفاده از سوی دلالان را گرفته و سیلندر گاز مورد نیاز خود را در درب منازل تحویل گیرند.
فرماندار زاهدان بیان کرد: شرکت های یادشده موظفند با دادن اشتراک به شهروندان گاز مورد نیاز آنان را در درب منازل تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار