رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون با برگزاری دوره های آموزشی تعداد 65نفر از کارکنان نانوایی های این شهرستان آموزشهای لازم در جهت افزایش کیفیت پخت نان را آموختند.
کد خبر: ۳۳۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مسعود میرحسینی  اظهار کرد: به دنبال این دوره های آموزشی و بر اساس بازدید و ارزیابی کارشناس شرکت خدمات بازرگانی استان یزد نان تولیدی در شهرستان ابرکوه با کیفیت مطلوب است و جزو رده های برتر استان قرار گرفته است .
به گفته میرحسینی تیم های بازرسی این اداره و اتاق اصناف بر فعالیت نانوایی ها نظارت دارند و در صورت هر گونه تخلف، با متصدی نانوایی برخورد می کنند.
وی با بیان اینکه استمرار آموزش نانوایان بمنظور ارتقای مطلوبیت نان پخت شده جزو برنامه های اولویت دار این اداره هست ،خواستار همکاری بیشتر صاحبان نانوایی ها در شرکت کارکنان خود در این دوره ها شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه ادامه داد: روزانه بیش از 11 تن آرد و در مجموع 320 تن آرد درماه برای پخت نان تحویل 53 واحد نانوایی های دستگاهی و سنتی این شهرستان می شود .
این مسئول ادامه داد: علاوه بر تولید نان توسط 53 واحد نانوائی درسطح این شهرستان ، تعداد 12واحد خشکه پزی نیز با پخت آزاد فعالیت دارند.
میرحسینی از مردم این شهرستان خواست چنانچه تخلفی در کار نانوایی ها از کم فروشی گرفته تا موضوع بهداشت مشاهده کردند مراتب را با تلفن 124 این اداره و 32829894بازرسی اصناف اطلاع دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار