رییس جمعیت هلال احمر قصرشیرین، افزایش سطح آگاهی جامعه و حفظ آمادگی مردم را از مهم ترین راهکار مقابله با حوادث احتمالی و کاهش آسیب های ناشی از این امر توصیف کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،امیدرضا بیگی پور روز دوشنبه در آیین نمادین رزمایش ایمنی در برابر زلزله که با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در مدرسه شهدای بازی دراز قصرشیرین برگزار شد، افزود: این رزمایش با هدف آشنایی دانش آموزان با زلزله و خطرات آن، کاهش خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه، ارتقای فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی، ایجاد و ارتقای مهارت های فردی و جمعی دانش آموزان و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رزمایش توان نیروهای امدادی به نمایش گذاشته می شود تا آمادگی خود را در برابر حوادث احتمالی حفظ کنند.
وی با بیان این که اجرای این برنامه های تمرینی در فضای آزمایشی است و حادثه هیچ گاه خبر نمی کند، اظهارکرد: حفظ آمادگی از مهمترین اصولی است که همگان و به ویژه نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر باید از آن برخوردار باشند.
در این رزمایش نیروهای امدادی آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، دستگاه های خدمات رسان و جمعیت هلال احمر، توان خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله به نمایش گذاشتند.
به مناسبت فرا رسیدن 15 آذر، رزمایش ایمنی و زلزله با شعار 'مدرسه ایمن - جامعه تاب آور' روز دوشنبه در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان قصرشیرین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار