سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام پس از برد تیمش مقابل قشقایی نماینده شیراز در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان گفت:بدلیل شرایط جوی نتوانستیم تاکتیک های مورد نظر خود را در زمین پیاده کنیم ولی از نتیجه راضی هستیم.
کد خبر: ۳۳۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 02 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فاطمه حیاتی روز جمعه در پایان بازی مقابل قشقایی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: بدلیل شرایط جوی و لغزندگی زمین نتوانستیم تاکتیک های مورد نظر خود را در زمین پیاده کنیم ولی از نتیجه راضی هستیم.
 
وی در خصوص عملکرد بازیکنانش در این بازی افزود: ما برای این بازی که قرار بود شنبه هفته جاری برگزار شود بخوبی تمرین کرده و روی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل کار کردیم و خوشحالم که توانستیم هر سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.
 
حیاتی در خصوص شرایط زمین و داوری مسابقه تاکید کرد: با توجه به بارش باران، زمین شرایط خوبی نداشت ضمن اینکه تیم ما در این بازی عملکرد خوبی داشت البته داور بازی در برخی صحنه ها می توانست بهتر عمل کند ولی در مجموع عملکرد خوبی داشت.
 
وی با اشاره به انصراف تیم های آرسن و استقلال تهران از مسابقات لیگ برتر امسال گفت: هم اکنون تیم پالایش با 19 امتیاز از 9 بازی در رده چهارم جدول مسابقات قرار دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام، تیم های پالایش گاز ایلام و قشقایی شیراز در چارچوب هفته نهم لیگ فوتبال بانوان روز جمعه در ورزشگاه تختی ایلام به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار