معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بهره برداری 2 طرح صنعتی در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: این طرح ها تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۳۳۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 30 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت الله عسگری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول اظهار کرد: این طرح ها شامل کارخانه فولاد آتنا گستر و شرکت کوشاب غرب است که برای 300 نفر اشتغال زایی ایجاد می کنند.
 
وی با بیان اینکه یک هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح های صنعتی هزینه می شود، افزود: کارخانه کوشاب غرب در دهه فجر و کارخانه فولاد آتنا گستر غرب تابستان سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
 
عسگری تاکید کرد: این 2 کارخانه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل با استفاده از توان نیروی انسانی بومی و قطعات داخلی در حال ساخت هستند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همراه با سرپرست فرمانداری چرداول، مسئولان شرکت شهرک های صنعتی، صنعت، معدن و تجارت استان ایلام و مسئولان محلی از شهرک صنعتی شباب و واحدهای صنعتی فعال و در حال ساخت این شهرک بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، مشکلات و کمبودهای این صنایع قرار گرفتند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار