فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: طرح عملیات مشترک انتظامی با هدف ارتقا احساس امنیت عمومی و انضباط اجتماعی و ترافیکی و همچنین پاکسازی مناطق آلوده و شناسایی و دستگیری مجرمین سابقه دار اجرا شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 11 May 2015
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: پلیس ارتقا احساس امنیت و آرامش عمومی با محوریت قانونمداری را وظیفه همیشگی خود می داند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم قربانی افزود: طرح عملیات مشترک انتظامی با حضور تمامی نیروهای انتظامی شهرستان و بخشی از نیروهای مرکز استان در حوزه های یگان امداد، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات و راهور در تویسرکان به مرحله اجرا درآمد.  

وی اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقا احساس امنیت عمومی و انضباط اجتماعی و ترافیکی و همچنین پاکسازی مناطق آلوده و شناسایی و دستگیری مجرمین سابقه دار اجرا شد.  

قربانی در تشریح مراحل این عملیات گفت: این عملیات در دو مرحله پنهانی شامل فراخوان نیروها، سازماندهی تجهیزات، استقرار در میدان شهید فرشید هرمزی به عنوان نقطه رهایی و استقرار در محل های از پیش تعیین شده و همچنین مرحله آشکار و ورود نیروهای پلیس به بخش عملی عملیات به مرحله اجرا درآمد.  

وی بیان کرد: در10 روز اخیر برآوردهای اطلاعاتی و امنیتی برای اجرای این عملیات انجام و احکام لازم برای بازرسی از 53 مکان در سطح شهرستان از مرجع قضایی اخذ شده بود.  

قربانی از کشف 200 مورد اقلام ضد فرهنگی، برخورد با 100 مورد موتورسوار و رانندگان خودروهای مزاحم نوامیس، دستگیری 48 مجرم مواد مخدر و سه سارق و اموال مسروقه در عملیات امروز خبر داد.  

وی افزود: همچنین پلیس این شهرستان اقدام به دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه دار و کشف مقادیری کالای قاچاق کرد.  

وی یادآور شد: این عملیات بدون کوچکترین چالش و درگیری به مرحله اجرا درآمد و از نظر دستیابی به اهداف مطلوب و راضی کننده بود.   قربانی متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون انواع سرقت نسبت به مدت زمان مشابه خود در سال گذشته در شهرستان تویسرکان 34 درصد کاهش یافته و کشف انواع سرقت ها 18 درصد افزایش را نشان می دهد.  

وی همچنین از نجات یک جوان پانزده سال از مرگ حتمی بر اثر خودکشی با آسیب رساندن به شاهرگ دست و برگرداندن نزدیک به 50 میلیون ریال چک حامل و وجه نقدی توسط نیروهای پلیس شهرستان تویسرکان در روزهای اخیر خبر داد.  

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که نیروهای انتظامی آن در مقاطع مختلف زمانی اقدام به اجرای عملیات نقطه ای، منطقه ای و موضوعی با هدف ارتقا احساس امنیت عمومی و انضباط اجتماعی و ترافیکی می کنند.  

شهرستان تویسرکان از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار