فرماندار چرداول گفت:
فرماندار چرداول امنیت ایام اربعین را از دیگر افتخارات دولت و نظام دانست و گفت: در ایام ورود و خروج زائرین از مسیرهای ارتباطی شهرستان چرداول 20 اکیب و پایگاه انتظامی مستقر شدند.
کد خبر: ۳۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 28 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مرادیگانه اظهار کرد: اربعین آزمون بزرگ وحدت و ارادت مردم و مسلمانان به ائمه اطهار (ع) است و حضور میلیونی مردم از کشورهای مختلف در این کنگره بزرگ خاری بر چشم معاندان و تکفیری های دست نشانده استکبار است.
 
یگانه گفت:از آغاز ورود زائرین جهت زیارت عتبات عالیات (20 آبان تا پنجم آذر) در مجموع بیش از یک میلیون نفر از مسیرهای ارتباطی این شهرستان به سمت مهران و بالعکس تردد کردند.
 
وی افزود: در راستای خدمت رسانی مناسب به زائرین جلسات متعددی در این شهرستان برگزار شد که امنیت و فراهم نمودن زیرساخت ها برای تسهیل در تردد آنها در دستور کار مسئولان قرار گرفت.
 
به گفته وی، با مشارکت بالای مردم بار دیگر سند روشنی از مهمان نوازی مردم دیار فاتحان میمک در استقبال و پذیرایی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ثبت شد.
 
یگانه تاکید کرد: در این مدت بیش از 55 هزار پرس غذای گرم از محل کمک های مردمی بین زائرین توزیع شد و بیش از 15 هزار نفر نیز در مساجد، پایگاه های هلال احمر، حسینیه ها و خوابگاه ها با امکانات اولیه اسکان داده شدند.
 
وی برپایی 6 ایستگاه و موکب صلواتی، توزیع اقلام خوراکی مانند کنسرو، برنج، روغن، خرما و سیب زمینی بین
 
موکب ها، اسکان زائرین، شبانه روزی کردن درمانگاه ها و بیمارستان، بازرسی و نظارت بر قیمت و فروش اجناس، افزایش سهمیه آرد نانوایی ها و استقرار اکیب های تعزیرات حکومتی، اصناف، بهداشت، هلال احمر، گاز، برق، و جایگاه های عرضه سوخت را از فعالیت های ستاد اربعین شهرستان چرداول برشمرد.
 
یگانه دیگر کارهای صورت گرفته را کنترل ترافیک و تسریع در ورود و خروج زائرین، ارائه خدمات درمانی به بیش از 6 هزار زائر، استقرار خودروهای امداد خودرو و یدک کش ها در مسیرهای پر تردد، نصب تابلوهای راهنما، دعوت از خیران جهت جلب مشارکت های مردمی اعلام کرد.
 
وی امنیت ایام اربعین را از دیگر افتخارات دولت و نظام دانست و گفت: در ایام ورود و خروج زائرین از مسیرهای ارتباطی شهرستان چرداول 20 اکیب و پایگاه انتظامی مستقر شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار