مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت:در ایام منتهی به اربعین امسال 50 هزار کیسه زباله در بین ایستگاه های صلواتی، مراکز تهیه و توزیع غذا و زائران توزیع شد و همچنین سطل های زباله نیز در کنار ایستگاه های صلواتی و اماکن توزیع غذا جانمایی و مستقر شد بنابراین میزان پسماند و آشغال در این مسیر در مقایسه با سال گذشته کمتر بود.
کد خبر: ۳۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 28 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مازیار سلیمان نژاداظهار کرد:در طرح پاکسازی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران که ظهر امروز انجام شد نیروهایی از اداره کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و گروه های همیار و علاقمند به محیط زیست مشارکت داشتند.
 
وی افزود: در ایام منتهی به اربعین امسال 50 هزار کیسه زباله در بین ایستگاه های صلواتی، مراکز تهیه و توزیع غذا و زائران توزیع شد و همچنین سطل های زباله نیز در کنار ایستگاه های صلواتی و اماکن توزیع غذا جانمایی و مستقر شد بنابراین میزان پسماند و آشغال در این مسیر در مقایسه با سال گذشته کمتر بود.
 
سلیمان نژاد یادآور شد: شهرداری تهران نیز در مدت حضور خود در پایانه مرزی و بر حسب تقسیم وظایف از سوی ستاد مرکزی اربعین بطور مرتب مسیر پل زائر تا پایانه مرزی را از وجود زباله پاکسازی می کرد ولی با این وجود باز هم مغادیری زیادی پسماند در منطقه پراکنده شده بود.
 
وی تاکید کرد: سال گذشته در چندین مرحله پاکسازی حجم قابل توجهی از زباله در مسیر ایلام به مهران و پل زائر تا پایانه با مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد جمع آوری شد اما امسال این میزان نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در یک مرحله منطقه از پسماند پاکسازی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار