فرمانده انتظامي استان؛
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ماموريت اربعين با تفکر بسيجي مردم و مسئولان به سرانجام رسيد، گفت: بسيج يادآور بزرگترين مردان تاريخ انقلاب اسلامي و مصداق كاملي از ايثار و فداكاري در راه خداوند است.
کد خبر: ۳۳۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک ایلام،سردار "نورعلي ياري" در همايش تقدير از فعالان اربعين حسيني در ايلام، اظهار داشت: تا تفکر بسيجي در بين مردم وجود دارد کشور در مسير رشد و بالندگي حرکت خواهد کرد.
 
وي ادامه داد: ماموريت بزرگ اربعين حسيني(ع) امسال باشکوه تر از سالهاي گذشته با حضور ميليوني مردم برگزار شد و اين حضور يادآور فداکاري هاي بسيجيان در سالهاي اول انقلاب بود.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت:ماموريت اربعين با همين تفکر بسيجي وار به سرانجام رسيد و با وجود تلاش همه دستگاهها ،کمبود ها کمتر نمايان شد.
 
وي به جايگاه بسيج در جامعه اشاره کرد و گفت: ملت ايران اسلامي در همه صحنه‌ها حاضر بوده‌اند و يکي از مهم‌ترين و بزرگ‌ترين صحنه‌ها براي ملت ايران، جنگ تحميلي بود که با تفکر بسيجي به مقابله با دشمن متجاوز بر خواستند و در اين راه جوانان زيادي را به اسلام و انقلاب تقديم کردند.
 
سردار ياري در ادامه با تأکيد بر اينکه دشمنان تلاش مي‌کنند تفکر بسيجي را از ملت ايران بگيرند، گفت: براي اينکه توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان ناکام بماند نيازمند توجه همه توجه جدي به ترويج تفکر بسيجي در جامعه هستيم.
 
وي گفت: بسيج ظرفيت بي بديل، منعطف و وسيع است که همه افراد متعهد و معتقد به آرمانهاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را در بر مي گيرد و اين ظرفيت مي تواند بهترين کمک براي اقتدار بيشتر نظام اسلامي در تمامي عرصه ها باشد.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه تفکر و فرهنگ بسيج بسيار وسيع و متنوع است به عملکرد بسيج در عرصه هاي مختلف شامل دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحميلي، سازندگي، اقتصادي و فرهنگي پرداخت و گفت: بسيج يادآور بزرگترين مردان تاريخ انقلاب اسلامي و مصداق كاملي از ايثار و فداكاري در راه خداوند است.

 شناسائي و دستگيري سارق سيم برق در چرداول
فرمانده انتظامي شهرستان چرداول، از دستگيري سارق سيم برق در هنگام سرقت در عمليات شب گذشته ماموران كلانتري 11سرابله خبر داد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ "جهانگير زارعي"  گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در سطح شهر سرابله دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: ماموران انتظامي كلانتري مرکزي سرابله با انجام اقدامات اطلاعاتي و گشت ‌زني‌هاي هدفمند در نقاط جرم خيز شب گذشته يك نفر را در هنگام سرقت سيم برق مشاهده و شناسايي کردند.
 
سرهنگ "زارعي" بيان داشت: سارق به محض مشاهده ماموران انتظامي اقدام به فرار کرد،كه پس از تعقيب و گريز كوتاه ماموران موفق شدند سارق را با در دست داشتن انبر قيچي سيم بر دستگير کنند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان چرداول افزود: سارق كه در بازجويي هاي تخصصي ماموران انتظامي با شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند، به سرقتهاي كابل و تجهيزات برق اخير سطح شهر سرابله اعتراف و جهت سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي گرديد.
 
اين مقام انتظامي در پايان اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك يا قطع بي موقع سيم برق سريعاً مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار