نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام عملی دولت آمریکا مبنای ایران در موضوع فروش هواپیما است.
کد خبر: ۳۳۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 26 November 2016

به گزارش تابناک یزد،کمال دهقانی فیروزآبادی با اشاره به صدور مجوز فروش هواپیما به ایران از سوی خزانه داری آمریکا و تلاش کنگره برای جلوگیری از این امر، اظهار داشت: در صورتی مصوبه کنگره در زمینه جلوگیری از فروش هواپیما به ایران به تصویب سنا برسد و رئیس جمهور آن را ابلاغ کند، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اما در صورتی که اوباما یا رئیس جمهور آمریکا مصوبه کنگره و سنا را وتو کند، آن مصوبه بی اهمیت خواهد بود چرا که اقدام عملی از سوی دولت نسبت به مصوبه صورت نمی گیرد و تنها حکم خصومت علیه ایران را دارد.

وی تاکید کرد: برای ایران اقدام عملی دولت آمریکا اهمیت دارد نه تلاش عده ای مخالف در کنگره بنابراین در صورتی که فروش هواپیما به ایران انجام شود، مصوبات کنگره بی اهمیت جلوه خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فروش هواپیما به ایران با صدور مجوز از سوی خزانه داری آمریکا عملی می شود و تنها همین امر مورد توجه دولتمردان ایرانی است  و اتفاقاتی که در داخل کنگره رخ می دهد تنها دعوای حزبی محسوب می شود.

خانه ملت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار