معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تکمیل پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در الویت قرار دارد و باید از شروع پروژه های جدید در این خصوص پرهیز شود.
کد خبر: ۳۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 10 May 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی آذرنژاد روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه اعتبارات ملی و استانی در حوزه تجهیز و نوسازی مدارس قابل توجه نیست ، ادامه داد : نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در سطح کشور برای تجهیز و نوسازی مدارس تصویب شده که باید برای جذب سهم استان تلاش شود.

وی همچنین به ضرورت کیفی سازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید در ساخت مدارس جدید به ارتقای کیفیت و دوام بنا توجه بیشتری شود ، باید مدارس طوری ساخته شود که مدت زمان زیادی دوام داشته باشد و عمر مفید آن بالای 50 سال در نظر گرفته شود.

آذرنژاد با تاکید بر جذب و نگهداری خیرین مدرسه ساز ، تعامل نوسازی و تجهیز مدارس با آموزش و پرورش را مهم ترین اقدام برای ساخت مدارس با کیفیت ذکر کرد.

در این جلسه رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز با اشاره به ساخت 332 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استان از آماده سازی 100 کلاس درس توسط خیرین در سالجاری خبر داد.

جواد قرآن نویس افزود: در سالجاری 19 پروژه مدرسه سازی در قالب 95 کلاس درس توسط خیرین در دست اجرا می باشد.

وی با اشاره به تلاش این مجمع برای ساخت مدارس با کیفیت بیان کرد: در خصوص ساخت مدارس با کیفیت مبلغ به هیچ عنوان مطرح نیست و ما تلاش می کنیم مدارسی با کیفیت و دوام بالا حتی با هزینه کلان بسازیم.

در این آیین امید قیامی به عنوان مدیر کل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل معرفی و از تلاش های یاور وحدتی پور مدیر کل سابق تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار