سرپرست فرمانداری دهلران گفت:نگاه به ظرفیت این مرز از این جهت که می تواند تمام حوزه ها را تحت تاثیر قرار دهد همه جانبه است و راه اندازی گذرگاه مرزی چیلات می تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت مردم و رونق اقتصادی منطقه ایفا کند.
کد خبر: ۳۳۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 23 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی روز سه نشبه در نشست با خبرنگاران رسانه های جمعی این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه خبر و خبرنگاری در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران برای اطلاع رسانی وظایف خطیری بر عهده دارند و باید بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی به دور از هر گونه گرایش سیاسی و جناحی، قومی و قبیله ای و در عین رعایت عدالت، انصاف و انعکاس واقعیت ها تاکید کرد و افزود: خبرنگاران خواسته ها و مطالبات مردم را به مسئولان منعکس کرده و از سوی دیگر خدمات و اقدام های انجام شده توسط دولت را نیز با دقت و صحت به اطلاع افکار عمومی برسانند.

سرپرست فرمانداری دهلران نقش اصحاب رسانه و خبر در اطلاع رسانی را مهم و یکی از فاکتورهای توسعه دانست و تاکید کرد: صداقت در انعکاس خدمات و پیگیری مطالبات به حق مردم و کمک به مسئولان در پیشبرد برنامه ها منجر به توسعه و پیشرفت خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش در جهت تحقق برنامه ها زمینه ساز رسیدن به موفقیت است، یادآور شد: برای توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف برنامه همه جانبه داریم که در آن اهداف تعریف شده و اولویت ها با جدیت دنبال می شود.

وی توجه به ظرفیت مرز، عمران شهری و روستایی و راه های ارتباطی را از اولویت ها بر شمرد .
 
سرپرست فرمانداری دهلران گفت: دولت، مدیریت ارشد استان ایلام و نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی همه بدنبال تحقق این خواسته مردم هستند و تلاش ها و اقدام های خوبی نیز تاکنون در حوزه زیرساخت های این مرز انجام شده است و امیدواریم سال آینده شاهد گشایش مرز چیلات باشیم.

موسوی با اشاره به تلاش برای عمران شهری در این شهرستان افزود: کمبود فضای سبز، نبود امکانات تفریحی و رفاهی، آسفالت خیابان ها و معابر و دیگر نیازمندی های این حوزه دغدغه ای مهم و اساسی است که برای رفع نگرانی مردم و ایجاد رفاه برای آنان برنامه ریزی کرده برای حل آن تلاش کنیم.

وی ضرورت 2 بانده شدن جاده دهلران - اندیمشک را از دیگر نیازهای این شهرستان دانست و یادآور شد: دسترسی به جاده های ارتباطی ایمن برای تردد به مرکز کشور از مطالبات اصلی مردم دهلران است.

وی استفاده از ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف از جمله نفت، گاز و آب، خاک و کشاورزی را موجب توسعه و ترقی این منطقه دانست و گفت: تاکنون دولت تدبیر و امید اعتبارهای خوبی در این حوزه ها هزینه کرده که بهره برداری از آنها رونق و آبادانی منطقه را بدنبال دارد.

سرپرست فرمانداری دهلران به ظرفیت های شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذار از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال 96 را از دیگر موضوع های مهم پیش رو اعلام کرد و افزود: برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری و در آرامش و امنیت در اولویت است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار